دانلود آهنگ انقدر خوبی از امو باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام انقدر خوبی

Download New Music EMO Band Called Enghadr Khobi

دانلود آهنگ جدید امو باند به نام انقدر خوبی

دانلود آهنگ انقدر خوبی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امو باند انقدر خوبی

اینقدر خوبی که فکرم همش هر جا که باشم با تو درگیره

دنیا تویه دستامه وقتی میشم تو چشات خیره تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره

اینقدر خوبی که حس میکنم تو رو هر جا کنارم میدونی بی تو به این زندگی حسی ندارم

عشقه من تو رو بیشتر از اونی که فکرشو میکنی دوست دارم , دوست دارم

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید امو باند بنام انقدر خوبی

♫♫♫♫♫♫

اینقدر چشمات پر از احساسه که دلم میمیره واسه یک لحظه دیدنه تو

دریا تویه چشمای تو خوابه ببین قلبم بیتابه واسه ی رسیدنه تو

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امو باند بنام انقدر خوبی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ انقدر خوبی از امو باند

دانلود آهنگ جدید و زیبای امو باند بنام انقدر خوبی

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام انقدر خوبی

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام انقدر خوبی