پاسخ کاربران فضای مجازی به اهانت سالومه به فینالیست های شب کوک در اینستاگرام !

پاسخ طرفداران برنامه شب کوک به تازه ترین پست صفحه شخصی منتسب به سالومه (یکی از مجریان شبکه‌ ماهواره‌ای معاند من‌ و‌ تو)، بسیار شدید بود.

پست اهانت امیز این مجری بدین گونه بوده است :

«من توى برنامه ببین تى وى درباره شب کوک نظر ندادم چون ندیده بودم!!! اما الآن دارم میبینم و این دوستان فینالیست هستن انگار و تازه داورها میگن بهترین اجراشون بوده من بدم شما خوبین من وطن فروش شما وطن پرست من دروغ میگم شما راست میگى  ولى به خاطر اون رگ غیرت آریایى اینارو به کسى نشون ندین  معرفى میکنم ایشون به قول داورها خواننده وحشتناک و دینامیت هستن.»

بعد از این پیام بود که سیل‌ نظرات کاربران شبکه‌های مجازی در دفاع از برنامه شب کوک و انتقاد از این نوع برخورد، روانه صفحه اینستاگرام این مجری من‌و‌تو شد. جدا از پیا‌م‌های توهین‌آمیزی که نسبت به مجری این شبکه شده بود دفاع غیرمنتظره از برنامه شب کوک بسیار جالب توجه بود.

فارغ از نوع پیام‌های حمایتگرانه و استدلال آنها باید گفت حجم بسیار زیاد پیام‌های مردمی در دفاع از برنامه شب کوک بسیار غیرقابل انتظار می‌نمود. اما می‌شود این نتیجه را گرفت که صداوسیما آن‌طور که علیه این رسانه تبلیغ می‌شود خالی از مخاطب نشده است و اگر برنامه‌ای خوب و مطابق با ذائقه مخاطب ساخته شود، طرفدارانی پروپا قرص پیدا می‌کند و چه بسا تبلیغات منفی که علیه این رسانه در فضای بدون هویت مجازی منتشر می‌شود با اغراض جنگ بین رسانه‌ای صورت پذیرفته باشد.

گرداوری: شب کوک


خبــــــــــر مهم هفتـــــــــــه :

بعد از اظهار نظر مجری برنامه شبکه ماهواره ای مطلب : " پاسخ کاربران به اهانت سالومه به فینالیست های شب کوک " را بخوانید


پربیننده ترین مطالب مرتبط

ثبت نام در برنامه شب کوک فصل سوم سال 95
فصل سوم شب کوک از خرداد 95 آغاز می شود