ایسنتاگرام داور برنامه شب کوک فصل 3 سوم

ایسنتاگرام پوریا حیدری داور برنامه شب کوک فصل 3 سوم

ایسنتاگرام داور فصل 3 سوم شب کوک ایسنتاگرام پوریا حیدری داور شب کوک 3 در ایسنتاگرام پوریا حیدری داور برنامه شب کوک فصل 3 چه میگذرد پست جدید ایسنتاگرام پوریا حیدری داور برنامه شب کوک

از نگرانی های مجازی تا هویت های عجیب در اینستاگرام پوریا حیدری

پوریا حیدری خواننده و آهنگساز در اینستاگرام خود متنی جالب منتشر کرد.

پوریاحیدری در مسابقه تلویزیونی "شب کوک” به عنوان یکی از اعضای هیئت داوری این مسابقه در کنار مهدی یغمایی و فریدون آسرایی و فرهاد برنجان مشارکت دارد در اینستاگرام خود نوشت:

ایسنتاگرام پوریا حیدری داور برنامه شب کوک فصل 3 سوم

ایسنتاگرام پوریا حیدری داور برنامه شب کوک فصل 3 سوم

نگرانهاى مجازى با هویت هاى عجیب! شبتون بخیر.

بفرمایید....من دارم به بالا نگاه میکنم! البته اگر کار زشتى نیست! کت و شلوار تنمه که خدایى نکرده من باعث گمراهى کسى نشم!!!!
چرا نمیتونیم با هم راحت باشیم؟
چرا نمیذارید با هم راحت باشیم؟
چرا دوست دارید دروغ ببینیدو بشنوید؟
من،منم ! اگه خودم نباشم که دیگه من وجود نداره! یکى دیگست! جعلیه ، دروغه . مسائل مهم تر ازسرِ زانوىِ من وجود داره!
اگر شلوار من باعث انحراف کسى میشه اون آدم رو باید اصلاح کرد! یعنى چیزى به نام فکر وجود نداره؟ تا کِى این پیامِ مضحک رو باید بشنویم که تو باعث میشى که دیگران چه کنند؟ هر آدمى به اندازه خودش شعور و فهم داره و میتونه تصمیم بگیره که اگه اینجورى نبود تمام جهان شبیه یه مدرسه بود که همه شبیه هم بودن.. لباس مهم نیست! طرز فکر مهمه..
این حرف توهین به یه ملته! یعنى بچه هاى امروز قدرت تصمیم گیرى ندارن؟ منتظرن ببینن کى چیکار میکنه همه همون کارو بکنن؟
رفیق نگران من ازمن نترس! از آدمى بترس که با چیزى که تو دوست دارى گمراهت میکنه

گرداوری: شب کوک