دانلود آهنگ جدید کاری کردی از احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی با بالاترین کیفیت

Download New Music Ehsan Khaje Amiri – Kari Kardi

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی :

کاری کردی که منم مثل خودت ساده بشم

منه مغرور انقدر پیش تو افتاده بشم

کاری کردی بتونم راحت بگم دوست دارم

وقتی اسم تو رو میگم دست روی قلبم بذارم

حالم و ببین مگه می تونم ازت جدا بشم

تا نفس ندی می بینی من نفس نمی کشم

شبی که گفتی به اونجوری از حس تو

که به یه زندونی انگار بگن آزادی برو

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام کاری کردی

♫♫♫♫♫♫

دستت و بده نبض دست تو عطر جهانم

لمس لحظه هام کنار تو بهترین زمانم

چی بگم به جز آرزویی که میشه رو کنم

چی می خوای بگو منم همون و آرزو کنم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاظرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

پاپ موزیک

گرداوری: شب کوک